ŠOLA ŽIVLJENJA

KAJ JE ŠOLA ŽIVLJENJA?

Šola Življenja je večmesečni multidisciplinarni izobraževalni program za celostni osebni in duhovni razvoj, ki bo spremenil vas in vaše življenje. Pomagal vam bo, da boste bolje spoznali sebe, odkrili in odpravili vzroke za svoje težave ter razvili svoje potenciale.

KAJ BOSTE PRIDOBILI?

Na Šoli Življenja s pomočjo interpretacije del priznanih duhovnih modrecev kot so Martin Kojc, Eckart Tolle, Carl Gustav Jung, Osho in drugih, na enostaven in vsem razumljiv način razlagamo osnovne aspekte človeškega delovanja: telesnega, umskega, čustvenega in duhovnega ter se učimo načinov za bolj učinkovito upravljanje življenja.

KAKO POTEKA?

Šola Življenja poteka v obliki terapevtske skupine znotraj katere lahko udeleženci v zaupnem, varnem in sproščenem okolju delijo svoje lastne izkušnje in poglede na reševanje različnih življenjskih izzivov.

KOLIKO ČASA TRAJA?

En semester traja 3 mesece in pol, in vključuje 52 šolskih ur (45 minut), po 4 ure enkrat tedensko, od 17 h do 20h. Za udeležbo v začetni skupini ni potrebno predznanje.

KOLIKO STANE?

Šolnina za en semester znaša 600 EUR + DDV na osebo in vključuje tudi učna gradiva, ki jih bodo udeleženi prejeli v toku izobraževanja.Možno je plačilo v treh obrokih.

BREZPLAČNI
PREDSTAVITVENI
DOGODEK

petek 7. december ob 17h
lokacija: Mladinska ulica 89, Ljubljana

ZAČETNA SKUPINA

ponedeljki 17h-20h
lokacija: Radio 1, Stegne 11B, Ljubljana

Prvo predavanje je predstavitvene
narave in je brezplačno.

NADALJEVALNA SKUPINA

četrtki 17h-20h
lokacija: Mladinska ulica 89, Ljubljana
PRIJAVA

ŠOLA ŽIVLJENJA VAM BO POMAGALA, DA:

da začnete na življenje gledati bolj pozitivno

da prevzamete odgovornost za svoje življenje

izboljšate lastno samopodobo in samozavest

izboljšate odnose z družino, prijatelji, sodelavci

se naučite uspešnega sporazumevanja in reševanja konfiktov

se spoprimete z negativnimi čustvi (jeza, strah, bolečina, osamljenost, nemoč …)

začnete uresničevati svoje cilje in živeti življenje, ko si ga želite

PROGRAM

Poslanstvo Šole Življenja je spoznavanje lastnega uma in čustev, s ciljem, da bi si olajšali in izboljšali vsakdanje življenje (živeli manj stresno, postali bolj zdravi, povečali učinkovitost pri delu, imeli prijaznejše in bolj izpolnjujoče medsebojne odnose).

Predavanja temeljijo na izbranih delih avtorjev: Eckhart Tolle, Martin Kojc, Anthony de Mello, Jiddu Krishnamurti, Carl Gustav Jung, Sri Nisargadatta Maharaj, Osh, Edward Bach in drugih duhovnih učiteljev, ki predstavljajo idejni okvir Šole življenja. Program šole je sinteza starodavnih ezoteričnih znanj, moderne psihologije in kvantne fizike.

Šola Življenja združuje teoretično in praktično izobraževanje in je namenjena ljudem, ki se želijo poglobljeno ukvarjati z delom na sebi in razvijati meditativno modrost ter jo povezovati z vsakdanjim življenjem. Primerna je tako za začetnike kot tudi izkušene iskalce duhovnih resnic.

PRVI SEMESTER: SPOZNAVANJE LASTNEGA UMA

»Mnogi ljudje se povsem poistovetijo z glasom v glavi, z neprekinjenim tokom samodejnega, prisilnega razmišljanja in spremljajočih čustev. Tedaj rečemo, da jih je obsedel lasten um« (Tolle 2007, 55). Večina njihove pozornosti je usmerjena v razmišljanje, zato nas v resnici ne vidijo, ne poslušajo. Niso navzoči, njihova pozornost je v preteklosti ali v prihodnosti, ki obstaja zgolj v miselni obliki v umu.

V prvem semestru spoznavamo in raziskujemo lasten um. Kaj je um? Kako um deluje? Kaj pogojuje naše razmišljanje? Kaj je ego in od česa je odvisen njegov obstoj? Kaj je misel? Kako pozitivna ali negativna misel vplivata na telo? Kako lahko spremenimo način mišljenja? Kaj je duhovno spoznanje?

Preučujemo vsebino in strukturo ega. Kaj so vsebine naše zavesti in podzavesti, kako delujejo, kako jih preoblikovati in se jih osvoboditi. Razkrivanje nevidnih učinkov, ki jih ustvarjajo naše misli, in njihovega vpliva na vsakdanjo resničnost. Delo z umskimi prepričanji, raziskovanje povezav med telesom, umom, duhom ter materialnim svetom.

DRUGI SEMESTER: ROJSTVO ČUSTEV IN BOLEČINSKO JEDRO

»Mnogi ljudje se povsem poistovetijo z glasom v glavi, z neprekinjenim tokom samodejnega, prisilnega razmišljanja in spremljajočih čustev. Tedaj rečemo, da jih je obsedel lasten um« (Tolle 2007, 55). Večina njihove pozornosti je usmerjena v razmišljanje, zato nas v resnici ne vidijo, ne poslušajo. Niso navzoči, njihova pozornost je v preteklosti ali v prihodnosti, ki obstaja zgolj v miselni obliki v umu.

V prvem semestru spoznavamo in raziskujemo lasten um. Kaj je um? Kako um deluje? Kaj pogojuje naše razmišljanje? Kaj je ego in od česa je odvisen njegov obstoj? Kaj je misel? Kako pozitivna ali negativna misel vplivata na telo? Kako lahko spremenimo način mišljenja? Kaj je duhovno spoznanje?

Preučujemo vsebino in strukturo ega. Kaj so vsebine naše zavesti in podzavesti, kako delujejo, kako jih preoblikovati in se jih osvoboditi. Razkrivanje nevidnih učinkov, ki jih ustvarjajo naše misli, in njihovega vpliva na vsakdanjo resničnost. Delo z umskimi prepričanji, raziskovanje povezav med telesom, umom, duhom ter materialnim svetom.

TRETJI SEMESTER: MEDSEBOJNI ODNOSI

»Danes na milijone ljudi živi samih ali kot starši samohranilci, saj niso zmožni navezati pristnega odnosa ali pa niso pripravljeni ponavljati groteskne drame preteklih razmerij. Drugi tavajo od enega razmerja do drugega, od enega cikla užitka-in-bolečine do drugega in v druženju z nasprotnim energijskim polom iščejo izmikajoči cilj samoizpolnitve. Tretji nenehno sprejemajo kompromise in ostajajo skupaj v nefunkcionalnih razmerjih, v katerih prevladuje negativnost, zavoljo otrok ali varnosti, iz navade ali strahu, da ne bi ostali sami, ali zaradi kakega druge vzajemne »koristi«, ali pa celo zato, ker so, ne da bi se tega zavedali, zasvojeni z vznemirjenjem, ki ga prinašata čustvena drama in bolečina. Toda krize ne prinašajo le nevarnosti, temveč tudi priložnosti« (Tolle 1997).

Zakaj postanemo zasvojeni z drugo osebo? Kaj je zaljubljenost? Kaj je ljubezen? Kaj pridobi ego z igranjem vlog (zlobnež, žrtev in ljubimec)? Kaj je največji pobudnik spremembe v odnosu? Kakšni so razsvetljeni odnosi? Vloga in pomen medsebojnih odnosov? Kako lahko izboljšamo medsebojne odnose? Kaj nas medsebojni odnosi učijo?

ČETRTI SEMESTER:  DUHOVNI ZAKONI

»Človek, ki udarcem usode (neuspehom, boleznim, nezgodam) brez strahu in mirno zre v oči, razvija magično moč, ki vse te nevarnosti že v kali zatre.

Današnji človek vse boj jasno spoznava, da je materija mrtva stvar in le zrcaljenje duha. Spoznava, da mora, če se hoče rešiti svojih neuspehov, bolezni in udarcev usode, najprej razumeti zakone duha in jih potem smotrno uporabljati za oblikovanje svoje usode.

Nevidne, toda vsemogočno delujoče sile duha ozdravijo človeka takoj in neposredno, samo da mu uspe razumeti njihove zakone in po njih pravilno usmeriti svoje življenje.

Tako bo človek prihodnosti s svojim, iz spoznanja izhajajočim, povsem duhovnim pojmovanjem življenja izkoreninil vse dosedanje vzroke svojih obolenj in neuspehov ter na njihovo mesto postavil tvorne moči zdravja in uspeha.« (Kojc 2013)

Kaj so vsebine naše zavesti, podzavesti in nadzavesti? Kako delujejo in se povezujejo med seboj? Zakaj vsaka nesreča v sebi nosi možnost srečnega razvoja dogodkov? Ali je to, kar zaznavamo s svojimi petimi čutili kot trdno in delujoče res resnično ali je vse snovno samo odsev tega, kar se dogaja v nas duhovno? Novo zveni našemu razumu vedno nelogično, ker ni v skladu z našo dosedanjo logiko. Kdaj lahko človek dojame nekaj novega?

MNENJA UDELEŽENCEV

Šola Življenja mi je pomagala, da sem začela bolj pozitivno gledati na svet, moje misli so bolj mirne, imam več energije in bolj cenim stvari in ljudi, ki so del mojega življenja.

Saša

To kar sem prej samo čutila, sedaj razumem in hkrati čutim še veliko več kot prej. Ljudi vidim v drugi luči, moji odnosi so se izboljšali.

Sabina

Z vsakim srečanjem se naučim nekaj novega in lažje sprejemam sebe in ljudi, ki me obkrožajo. Nevenka zna stvari razložiti na preprost in vsakemu razumljiv način.

Marjana

Opazil sem spremembe pri prijateljih, družini, sodelavcih, nadrejenih v službi. Odnosi me ne izčrpavajo več, po končanem delovnem dnevu imam več energije in sem boljše volje.

Urban

Z vsako meditacijo se mi odpira nov svet in postajam drugačen, bolj umirjen. Moje misli so bolj zbrane.

Janez

Osvobodila sem se veliko strahov, postajam bolj samozavestna, pogumnejša in odločnejša. Hvala Nevenka, ker me usmerjaš in mi kažeš pravo pot v življenju.

Jerneja

Stopil sem iz kolesa norosti, vsi samo nekam hitijo, nič ne vidijo in sploh ne razmišljajo. Sedaj to vidim, a hkrati vem, da bom še moral veliko delati, da bom popolnoma spregledal.

Mihael